Często zadawane pytania

Ze względu na nieoczekiwany i nieprzewidywalny wzrost widoczności w mediach społecznościowych odnotowujemy gwałtowny wzrost liczby zamówień, co może mieć wpływ na nasz standardowy czas wysyłki/dostawy. Pracujemy dzień i noc, aby przygotować i wysłać wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Rozumiemy frustrację związaną z koniecznością oczekiwania na zamówienie dłużej niż oczekiwano, ale nie chcemy poświęcać jednej rzeczy: jakości naszych usług. Dziękujemy za cierpliwość podczas pracy nad rozwiązaniem tego problemu. Dziękuję! Nasz spokój ducha wynika z faktu, że pomyślnie dostarczyliśmy tysiące zamówień, a wszystko to bez JEDNEGO zagubionego przedmiotu!

 

Często zadawane pytania:

Czy po złożeniu zamówienia można je zmienić/zaktualizować?

Po złożeniu zamówienia nie będzie można dokonać żadnych zmian. W przypadku błędów (nieprawidłowe/niekompletne adresy wysyłkowe, adresy e-mail, nazwiska, numery telefonów) prosimy o przesłanie nam e-maila na adresservice@cheerfulpainting.com jak najszybciej możliwy. Pamiętaj, że jeśli nie skontaktujesz się z nami w tej sprawie przed wysyłką zamówienia, nie będziemy mogli zaktualizować go w naszym systemie. Cheeful Painting®  span> nie ponosi odpowiedzialności za zwrócone produkty z powodu nieprawidłowych/niekompletnych adresów wysyłki.

W jaki sposób moje zamówienie zostanie wysłane?

Cheefrul Painting®  oferuje kilka metod wysyłki dostępnych przy kasie. Każda metoda ma szacunkowy zakres dni/tygodni potrzebnych, aby Twoje zamówienie dotarło do miejsca przeznaczenia. Pamiętaj, że ten zakres dni/tygodni nie obejmuje dni potrzebnych na wysyłkę zamówienia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia i informacje o przewoźniku dla Twojej paczki.

Aby uzyskać więcej informacji, przejrzyj nasze zasady dotyczące wysyłki i obsługi tutaj.

Jak możemy się z Tobą skontaktować?

Możesz wysłać do nas e-mail na adres service@cheerfulpainting.com .

 

Moje zamówienie jest niekompletne/brakuje elementów; Co mogę zrobić?

Ze względu na zarządzanie zapasami i/lub dostępność produktów, jeśli zamówiłeś dwie lub więcej pozycji, możemy wysłać Twoje produkty oddzielnie z różnych magazynów i po razy, nawet w różnych krajach. Jeśli otrzymałeś tylko część zamówienia, nie martw się; prawdopodobnie wkrótce otrzymasz drugą, a może nawet trzecią paczkę zawierającą resztę Twojego zamówienia. Jeśli nie otrzymasz reszty przesyłki w ciągu dwóch tygodni od otrzymania pierwszej paczki, skontaktuj się z nami, a my podejmiemy dalsze działania, aby rozwiązać problem.

 

Czy wysyłacie za granicę?

Absolutnie! Zapewniamy wysyłkę na cały świat. 


Czy zostaną mi naliczone jakieś opłaty celne?
Nie, cena, którą widzisz, to cenę, którą płacisz – nie poniesiesz żadnych dodatkowych opłat.

 
Jak długo potrwa realizacja mojego zamówienia przyjechać?

Zwykle towar otrzymasz 5-14 dni roboczych po dostawie, ponieważ na niekontrolowane czynniki, takie jak sytuacja epidemiologiczna może opóźnić się o 2-3 dni robocze.

Dlaczego realizacja mojego zamówienia trwa dłużej, niż oczekiwano?

Wielka zamówień składanych w okresie świąt i wyprzedaży może mieć wpływ na czas wysyłki/dostawy. Rozumiemy frustrację związaną z koniecznością oczekiwania na zakup dłużej niż oczekiwano, ale zapewniamy, że robimy WSZYSTKO, co w naszej mocy, aby szybko i sprawnie przygotować, wysłać i dostarczyć zamówienia wszystkich osób.

Ważne: (upewnij się, że Twój adres wysyłki jestpoprawne, aby zapewnić szybszą i bezpieczniejszą dostawę.)Cheeful Painting®  nie ponosi odpowiedzialności za zwrócone produkty z powodu nieprawidłowych/niekompletnych adresów wysyłki.

 

 Ile czasu zajmuje skompletowanie zestawu?

Czas realizacji różni się w zależności od wielkości i złożoności projektu oraz indywidualnego tempa. Niektóre można ukończyć w ciągu kilku godzin, inne mogą zająć kilka sesji. Pamiętaj, to nie wyścig! Ciesz się tym procesem.

 

Czy farby i materiały są bezpieczne?

Tak, bezpieczeństwo jest dla nas najwyższym priorytetem. Farby stosowane w naszych zestawach są wodorozcieńczalne, nietoksyczne i przyjazne dla środowiska. Podobnie materiały w naszych zestawach do malowania diamentami nie są niebezpieczne. Zawsze używaj zestawów zgodnie z zaleceniami i trzymaj je poza zasięgiem małych dzieci.

 

Co mogę zrobić, jeśli mój produkt jest uszkodzony?

Wady produkcyjne któregokolwiek z naszych produktów są objęte polityką wymiany/zwrotu kosztów lub polityki kredytowej w sklepie. Kupujący może zażądać wymiany produktu w ciągu 14 dni od otrzymania wadliwego towaru. Jeśli prośba zostanie zaakceptowana, Cheefrul Painting®  pokryje wszelkie koszty wysłania zamiennika lub możemy zwrócić pełny zwrot pieniędzy. Informacje na temat zwrotu wadliwych produktów można znaleźć w naszych  Zasady sklepu.

  

Czy zamówienia można anulować?

Możesz zmienić lub anulować swoje zamówienie w ciągu 2 godzin.